.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فضای مجلس دقایقی متشنج شد

درپی اجازه ندادن ابوترابی‌فرد برای مطرح کردن اخطاری از سوی حسینعلی حاجی دلیگانی این نماینده با فریاد‌های بلند اعتراض خود را به این اقدام هیأت رئیسه اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، از ابتدای جلسه علنی امروز (چهارشنبه) حسینعلی حاجی دلیگانی قصد طرح اخطاری را داشت که حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد رئیس جلسه اجازه طرح این اخطار را به او نداد و به این نماینده گفت که به او زمان لازم را خواهد داد.

با وجودی که مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه اصلاح قانون‌ مالیات‌های مستقیم و به دنبال آن پیشنهادات نمایندگان در مورد این لایحه شده بود، در مقطعی مجددا حاجی‌دلیگانی درخواست اختصاص وقت برای طرح اخطارش را مطرح می‌کرد.

وی با حالت عصبانی و با صدای بلند مدام فریاد می‌زد که اخطار حق قانونی است و باید هیأت رئیسه به او وقت برای طرح اخطارش را بدهد که در این هنگام شریف‌حسینی عضو هیأت رئیسه به سمت صندلی او برای آرام کردن فضا رفت.

حاجی‌دلگیانی باز هم با صدای بلند اعتراض می‌کرد که ابوترابی‌فرد به او گفت: من به شما به دلیل اینگونه اعتراضات اخطار می‌دهم.

در این هنگام کوچک‌زاده از حاجی دلیگانی دفاع می‌کرد و می‌گفت باید به او جازه دهید اخطارش را بگوید.

اعتراضات حاجی دلیگانی در زمان طرح پیشنهاد مطهری در مورد لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم بود که مطهری هم در دفاع از حاجی دلیگانی به او گفت که قول دادید که اول آقای حاجی دلیگانی اخطارش را بدهد بعد من پیشنهادم را مطرح می‌کنم. این اتفاق رخ نداد به همین دلیل حاجی دلیگانی مجددا اعتراض کرد که با دخالت شاهین محمدصادقی و شریف حسینی از اعضای هیأت رئیسه مقداری فضای مجلس آرام شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.